2009-10-13
 16:25:07

Jag hatar detta!

Jag lyckades självklart dra på mig karln flunsa så nu är kroppen alldeles slut av feber. Dessvärre får jag väl säga så är inte huvudet slut utan alldeles klarvaket.. vilket gör att jag är überrastlös..

Försökta lösa det med att måla naglarna.. och det hjälpte lite.. Jag har i alla fall hittat mitt nya favoritlack.. och jag önskar verkligen att jag hade en kamera med batteri för det är så fint..

Bytte lack och skuggor mot en parfym och några skuggor med en annan medlem av beautyforumet Pret-ty och jag blev superkär i ett av lacken.. Depends lack nr 132 Ett blå-turkost hololack som jag numera avgudar!

De andra lacken var också jättefina och skuggorna likaså men dem har jag inte hunnit testa än efftersom smink inte är det första jag tänker på när jag ligger sjuk.. men ett superbyte tycker jag att jag gjorde i alla fall..


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,


joo

Hej. tackar för inlägget. Jag vet att du finns. å du ska veta att jag finns här om det är nåt. =) Vi får ta å träffas igen men först ska ni ta å bli friska. Tänkte vi kanske kunde ta en promenad någon dag. kunde vara trevligt med lite sällskap på promenaden....Krya på er nu...



PUBLICERAT: 2009-10-14, 08:59:47 | URL: http://joannaalvarsson.blogg.se/
Nina

Svar- jah det gjorde det nog! :D Jag är värsta glad för deras skull :D



PUBLICERAT: 2009-10-14, 19:26:23 | URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Viktbloggerskan

Härligt att du blev nöjd med bytet - det blev jag med, har parfymen på mig idag igen, älskar den! Ha en underbar helg!



PUBLICERAT: 2009-10-16, 08:12:46 | URL: http://www.metrobloggen.se/viktbloggen

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!