2010-08-25
 19:37:23

Däckad och full av antibiotika

Har fått en nedrans förkylning nu när Ullared närmar sig. Typiskt.

Natten till idag tillbringades på akuten eftersom jag fick så tungt att andas. Visade sig att en infektion och förkylning hade satt sig på luftvägarna så nu är det antibiotika och ventolin som gäller för att orka igenom dagarna.

Imorgon ska jag klippa och färga håret och det ska jag baske mig orka med om jag så ska sova resten av dagen. Håret är som svinto för tillfället och med en utväxt som räcker mig till knäna känns det som.

Nu vankas ett varmt bad för att värma upp luftvägarna och mig efter att Anton lagts för kvällen. Sedan är det ett djupdyk ner i sängen som gäller för att försöka få lite välförtjänt sömn...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!