2010-12-08
 12:07:00

Sigma E60

Nästa borste ut i storyn blir Sigmas E60 vilket är den borste jag har talat om tidigare.

(Bild lånad från Sigma)

Sigma E60 är en borste med äkta hår som egentligen är till för ögonmakeup. Men så använder inte jag den. Detta är den borste jag nämnt tidigare som jag använder till concealer. Den är lite större än F70 vilket gör att det går lite fortare att täcka mina röda områden och mina mörka ringar under ögonen.

Den är väldigt mjuk och lätt att hantera samtidigt som den är styv vilket gör det mycket enkelt att applicera concealer. Helt fel ute är jag nog inte i alla fall då denna borste beskrivs att vara bra att applicera krämskuggor och primers med vilket inte är så långt ifrån det jag använder den till.

Inköpsställe: Sigmas Hemsida

Pris: $9 (I dagsläget ca 60 kr)


Sarah

Hej hej



Skulle bara säga att jag uppskattar dina inlägg i bloggen på NailMail. Vad skönt med någon som vågar säga något, fast man får en del motstånd när man kommer med kritik. Jag har redan fått en del skit tidigare, så jag kommenterar numera sällan där. Så tummen upp till dig!



PUBLICERAT: 2010-12-20, 23:12:07 | URL: http://nevershoppedbefore.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!