2010-12-05
 10:46:00

Sigma F70

(Bild lånad från Sigma)

 

Sigma F70 är en concealerborste i syntethår.  Att täcka plitor i ansiktet är det jag använder den till eftersom den är såpass liten som den är. Tycker den fungerar utmärkt till det ändamålet. Men ska jag däremot täcka rodnaderna jag har i ansiktet eller under ögonen så är den alldeles för liten vilket gör att jag använder en annan borste som egentligen är till för ögonen tror jag men den fungerar utmärkt till concealer också.

 

Denna borste är även den väldigt mjuk men den har stuns i sig vilket jag tycker gör det lätt att täcka plitorna. Jag lägger på concealern med denna och suddar lite med en ren fingertopp, det fungerar ultimat för mig.

 

Jag tycker om denna borste men det blir ofta att jag sträcker mig efter en annan större, speciellt nu på vintern när jag lätt blir röd på större partier i ansiktet. Så visst är den bra men jag hade nog inte köpt den om den inte kommit med i setet. Hade nog valt en större concealerborste om det varit fritt val.

 

 

Inköpsställe: Sigmas hemsida

 

Pris: $9 (i dagsläget ca 60kr)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!