2010-06-23
 16:37:05

Vi börjar om..

Livet börjar om och någonting helt annat än det som tidigare upptagit min blogg kommer att ta över vårat liv här hemma.

Familjen Vesa ska utökas!

Jajamensan! Vår familj på tre ska bli fyra den 10 januari 2011 och vi är överlyckliga. Vi har för första gången efter tre missfall fått se ett liv i min mage. Bebis hoppade omkring och sprattlade med alla små lemmar den har. Ett fint pickande hjärta visades på skärmen och vi vågar för första gången under våra fyra graviditeter vara riktigt glada!

Så nu kommer nog denna blogg att överösas med gravidinlägg men det får ni stå ut med. Det är ju vad vårat liv kommer att bestå av framöver och därför får även bloggen bestå av mest det.

Ska se om jag kan få lite fart på denna igen. Detta är nog mitt sista försök på denna blogg.. Kommer jag inte igång denna gången så skulle jag inte tro att jag lyckas igen. Så vi gör ett sista försök och hoppas på det bästa...


Jonas

vad roligt för er :D Grattis till alla er ;) hoppas det är bra med er alla och att ni klarat av värmen o regnet denna sommar ;) kram kram!



PUBLICERAT: 2010-07-30, 22:00:42 | URL: http://lifeofjonas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!