2011-04-30
 07:57:43

Sigma E05



Detta är Sigmas E05 borste. Det är en eyelinerpensel som är lite större. Den är i syntetiskt material

Denna borste är en av få som hemma hos mig inte används fullt så mycket som de andra penslarna. Dels pga att jag inte haft någon produkt jag har använt som eyeliner förrän på senare tiden, och dels för att nu när jag väl skaffat mig en så har jag inte den rätta snitsen som behövs för att lägga en snygg eyelinervinge med denna borste. Ny som jag är på eyeliner så fungerar det bättre med en platt snedskuren borste.

Denna pensel fungerar nog bättre för att lägga en kraftigare eyeliner och i dagsläget är detta inte min starka sida. Men jag ska öva, öva och öva och tillslut SKA jag kunna göra en snygg make med eyeliner och då kommer nog denna pensel att fungera utmärkt.

Inköpsställe: Sigmas hemsida

Pris: $ 9 (i dagsläget ca 53 kr)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!