2011-03-01
 09:52:00

Sigma F30



Detta är Sigmas F30 borste. Det är en stor puderborste i naturhår.

Och ni kan väl aldrig gissa vad just jag använder den till? Nej, jag highlightar inte i ögonvrån med den utan till just puder. Man skulle säkerligen kunna använda den till bronzer också men eftersom jag inte använder det så finns denna till just för puder hemma hos mig.

Denna borste är så otroligt mjuk att jag bara vill gosa med den. Inte ett stickigt strå och även om den är så stor som den är så torkar den konstigt nog ganska fort efter tvätt vilket jag tycker är underbart eftersom jag är väldigt bra på att tvätta alla mina borstar och sedan inse att jag behöver dem igen efter någon eller några timmar.. =)

Inköpsställe: Sigmas hemsida

Pris: $ 16 (i dagsläget ca 97 kr)


Nina

jaså :D de blev dock ingen iPhone 4 utan en HTC Desire HD :) men tack för att du 'röstade' iaf :D



PUBLICERAT: 2011-03-01, 12:24:42 | URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!