2011-05-10
 15:46:00

Clarins Instant Smooth Perfecting Touch

Dags att börja lägga ut några av de utlovade recensionerna.

Först ut i högen är Clarins Instant Smooth Perfecting Touch.




Så här står det om produkten på Clarins hemsida:

Just like magic! This invisible ‘second skin’ base smoothes surface skin and minimizes the appearance of wrinkles, fine lines and dilated pores.

The perfect marriage of make-up and skin care for a really spectacular beauty effect. A magical melting, invisible texture which perfectly smoothes the skin by leaving an imperceptible veil over its surface. Wrinkles and fine lines are visually minimized to guarantee a flawless complexion."


Jag håller med vad som sägs. Jag köpte denna för att få min foundation att sitta snyggare. Innan har det alltid sett ut som en mask. Jag har stora porer på och vid näsan och acneärr (utan uttalad acne) på hakan och runt munnen. Denna produkt fyller i allt detta och får min foundation att sitta på som en dröm.

Jag tar en liten mängd produkt och värmer upp mellan fingrarna. Sedan applicerar jag det där jag behöver det. Låter det torka och applicerar sedan foundation. Resultatet blir perfekt.

Jag trodde detta var en produkt jag bara skulle ta mig för att använda på utekvällar och speciella makeuper, men jag finner mig själv använda denna varje gång jag lägger makeup nästan. Iofs är det ju inte varje dag då jag är en hemma-mamma och inte bryr mig om makeup om jag inte ska ut, men ändå.


Betyg: 5/5 - Denna kommer nog troligtvis att köpas igen.

Inköpsställe: Jag köpte denna på Kicks.

Pris: 305 kr fick jag ge då.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!