2011-05-12
 16:13:00

Ögonskuggor från Sublimt

Jag köpte 3 ögonskuggor från Sublimt och fick med två stycken prover.

De MACskuggor som jag köpte kommer jag att berätta mer om i ett annat inlägg. De jag ska koncentrera mig på nu är dessa tre.



Brite Bird - Micromiss            ID - Twilight              MUS - Mercury


Här har jag swatchat skuggorna öven en bas av Urban Decay Eyeshadow Primer Potion



Micromiss har jag redan lekt med ett par gånger.. Jag gillar ju grönt av alla de slag. Kvar att upptäcka är Twilight och Mercury. Får se om jag någon dag får tid att sätta mig ned och leka med skuggorna på riktigt. Vill inte gärna prova för mycket nytt när jag ska sminka mig inför att ta mig iväg någonstans eftersom jag har en väldigt obestämbar tid att göra mig iordning på. Skulle det gå fel kanske inte jag har tid att rätta till det innan lillan bestämmer sig för att inte vilja vara själv. Men någon dag ska jag ta mig tid.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!