2011-05-08
 12:14:00

Sigma E25



Detta är Sigmas E25 borste. Det är en lite styvare blendingborste i äkta hår.

Denna borste är en av de borstar i paketet jag köpte som används varje, och jag menar VARJE, gång jag sminkar mig. Antingen suddar jag kanterna på de olika ögonskuggorna efter jag har lagt på dem eller så lägger jag på skugga i globlinjen vilket den fungerar utmärkt till.

Dessvärre är det bara den korta varianten jag har på denna pensel. Jag fick med den som gåva med det paketet jag köpte men jag ska införskaffa en eller två till. Denna pensel är så underbar att de är bra att ha extra så man  slipper rengöra efter varje färg. Den korta fungerar ju självklart men jag gillar de längre handtagen bättre.

Detta är en av de penslar som jag rekommenderar att man skaffar om man planerar att köpa sina första penslar.

Inköpsställe: Sigmas hemsida

Pris: $ 9 (i dagsläget ca 53 kr)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!