2011-07-16
 11:32:00

Bloggtips nr 1

Har blivit inspirerad av alla bloggar jag läst på sistone. Det delas ut länkkärlek överallt och klart måste man hänga med. Ska försöka och se om jag inte kan få upp ett bloggtips varje lördag.

Först ut blir självklart SOFFIE! Min bästaste bästaste vän i hela världen. Hon är den person jag inte skulle kunna klara mig utan förutom min familj och en sådan person måste självklart visas upp för hela världen!



På Soffiesliv kan du läsa om Sofies liv med hennes familj, hennes stora intresse för trädgårdsarbete och även hennes andra projekt med handarbeten och scrapbooking. Min afavorit inlägg innehåller självklart information om hennes lilla dotter ( Okej jag kanske är partisk eftersom det är min guddotter) men även hennes allmänna tankeinlägg. Hur den människan kan komma på vissa saker och sedan sväva ut och hamna i någonting helt annat är för mig helt outgrundligt men jag älskart! 

Så in och läs med er! Det är en supergo blogg! Bara och klicka på bilden så tar den er dit ni vill! =)


Soffie

Du e för go du! :) <3



PUBLICERAT: 2011-07-16, 12:08:54 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!