2011-07-18
 13:12:00

Måndagscravings v 29

Klart vi måste påbörja lite cravings. Som beautynörd är det en självklart att man suktar efter vissa saker. Dessa saker har jag suktat efter sedan jag första gången hittade dem men därför är det väl passande att de får vara de första sakerna ut i min Cravingsserie




Sigma Professionell Kit är ett kit med penslar från Sigma som jag länge suktat efter. Jag har hört mixade recensioner om kitet men det har jag även gjort om deras Complete Kit och det har jag och älskart! Vore roligt med lite andra penslar att testa. Den har jag ju en travelsize av en av borstarna och den älskar jag så det vore roligt att få den i fullsize också. Kitet kostar idag $139 på Sigmas hemsida.
Yves Saint Laurent Touche Eclat är någonting jag suktat efter länge. Och det grämer mig att jag inte passade på när Kicks hade erbjudande på den. Vill testa den under ögonen där jag behöver lite uppljusande effekt, men inte vill att det ska se kakigt upp. Touche Eclat kan du köpa på Kicks.se för 405 kr.
NYX Jumbo Eye Pencils har jag trånat efter länge men av någon anledning inte tagit mig för att köpa. En svart och vit bas att lägga skuggor på vore superbra i allas makeupkit och det är någonting som saknas i mitt. Får se om jag faller för frestelsen någon dag och inhandlar dem. Finns på Cherryculture för $4,50


Sara - lackat

sv: ja jag har paypal, totala priset blir 100 kr. Skicka din adress till min mail så jag kan skicka paketet så fort dom kommer :)



PUBLICERAT: 2011-07-18, 15:35:48 | URL: http://lackat.blogg.se/
Alva

nice blogg!!



PUBLICERAT: 2012-10-11, 14:02:41 | URL: http://keimostanja.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!