2011-07-09
 13:56:00

Sigma F80

Okej jag har funnit den! Den penseln som gör mitt foundationjobb till ett nöje. Nu känner jag mig riktigt nöjd över att jag fick chansen att lotta ut en sådan till ytterligare en lycklig människa.

Jag använder den till flytande foundation för tillfället. Jag älskar den! Ska prova den till mineralfoundation också men just nu är min hy alldeles för fet för att mineralfoundation ska se bra ut men det kommer, det kommer.




Så här skriver de på Sigmas hemsida om borsten:

"This exclusive flat top synthetic kabuki was designed to deliver a flawless makeup application. The Sigma Makeup F80 is a buffer brush that can be used to blend powder or liquid products. The short and dense bristles make it easy to buff your liquid foundation. The long handle adds comfort to your makeup application. The synthetic fibers are ideal to be used with liquid products and can be easily cleaned. Made of Synthetic Sigmax HD filament."


Har sett, hört och läst en hel del om denna borste och jag var därför väldigt intresserad av att testa den. Skulle köpa den själv men eftersom jag nu fick en hem för att testa behöver jag inte göra det, de pengarna kan jag nu lägga på att köpa Sigmas Premium kit istället.. =)


Inköpsställe: Sigmas hemsida

Pris: $16 ( i dagsläget ca 106 kr )


Carola

Hej vännen :)

Vad du är duktig på det här med smink...

Önskar att jag tog mig mer tid att fixa med sånt men har NOLL koll :D

Synd vi inte bor närmare ;)

Och mina ögonbryn ska vi inte tala om hahaha...

Tycker att det var jätte fint iaf,

och det verkar ju vara bra de här grejerna :)



Hoppas att allt går bra med allt...Ha det bra nu!

Kramar Carola



PUBLICERAT: 2011-07-10, 09:55:29 | URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mylovleykids
Emma

Har faktiskt hört av många att denna ska vara bra, är nyfiken på att testa!



PUBLICERAT: 2011-07-10, 10:35:36 | URL: http://sminkhornan.spotlife.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!