2011-07-08
 13:15:00

MAC Blushcreme Ladyblush

Jag har hittat en ny sommarfavorit. MACs Blushcreme Ladyblush är ett helt underbart krämrouge som jag tycker är underbart under sommarhalvåret.

Den varma delen av året är jag inte förtjust i att använda speciellt mycket smink. Och då är krämrouge perfekt. Det sitter fast på huden som berget men ser inte sminkat ut. Färgen på detta rouge ser totalt naturligt ut på mig. Det är MCBB (My cheeks but better) =)





Ni får ursäkta bilderna. Jag har använt det MYCKET och kom alldeles för sent på att man kanske borde fota och swatcha det så ni får ursäkta det skabbiga formatet på dosan och innehållet.





Det är ganska kraftigt swatchat, det är inte så kraftfullt på kinderna men jag ville att ni skulle se färgen ordentligt.

Inköpsställe: Jag fick mitt i ett byte, men det finns att köpa på kicks.se

Pris: 220 kr



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!