2007-12-27
 00:11:08

bastu, cider och lite cigg...

mmm... jag är en riktig livsnjutare...*ler sött*

------------------------------------------------------

Och så var även detta kapitel i mitt liv avklarat. Ett par vändor i bastun gjorde ju susen, men jag tvivlar på att någonting är goare än duschen just precis efter bastun... *ler*

*tittar mig omkring* nog fan borde man plocka upp efter allt julstök. Men vad ska ta vägen vart? vi har ju ingenstans att göra av det vi har och det vi/sonen fick finns det absolut ingen plats för... ska man rensa lite? undra om man verkligen behöver de tre mattor som legat i garderoben sen vi flyttade in... (ca 1,5 år sen) ...... jo men de skulle nog passa i köket.... fast mattorna som ligger där då? .................................... nej fan så här kan man ju hålla på i all evighet... om jag lägger allt i en kartong och ställer undan den så blir det nog bra...

undra hur många sånda kartonger jag har numera... ca 8 senast jag räknade... ah ja... 9 blir det nu då... =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!