2008-04-15
 23:34:47

blev lite förvånad...

Kom hem idag vid halv elva efter en lång dag till jobbet och hade över 10 kommentarer... mycket för lilla mig så nu har jag lyckats svara på alla tror jag.. =) Är det någon som saknar svar så flåt....

Lilla anna är van att ha ett eller två svar på sina inlägg och det oftast från kompisarna.. =) Det var riktigt kul i alla fall!

Nu ska jag försöka vara lite social med pojken.. han ska hålla sig vaken i natt för att bryta om dygnet då han ska jobba natt imorgon.. Och eftersom jag jobbar eftermiddag imorgon så kommer vi nu inte träffas alls på två dagar fastän vi bor i samma hus.. vi kommer sova ihop men ingen social tid alls... =(

Så god natt på er och ha en go dag imorgon...!


missbumblebee

Hehej, jag har redan fått svar från 6 andra som också e intresserade och därför måste jag veta ganska fort om du är intresserad. Som sagt var så är jag inte helt omöjlig när det gäller priset :=)



PUBLICERAT: 2008-04-15, 23:39:52 | URL: http://missbumblebee.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!