2008-04-06
 03:39:53

Dagens lista

snott rakt av från mallamall.blogg.se

F A K T A?
Namn
: Anna
Smeknamn: Trollet
Födelsedag: 26/12
Bor: i världsmetropolen Degerfors 
Ögonfärg: blå
Hårfärg: brunett/röd/orange/svart.. you name it i've got it
Gör: Skriver ett inlägg så Soffie blir nöjd och jag får sova... 


F A V O R I T?
Färg
: Svart.. Och lila.... Får man välja två?
Plats: Älvhyttan 534
Drog: Daniel
Fordon: BIL!!!
Djur: enhörning
Affär: Alla second hand och loppisar
Serie: Sex and the City
Cafe: Ekeliden
Skor: Mina svart-vita converse-lookalike med klack

B R U K A R  D U?
Titta på dig själv i spegeln: Ja, men inte frivilligt
Gnälla: My middle name
Skrika: Nej, jag diskuterar högljutt
Sova: Jajemen
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är alltid som alla andra... jag lovar
Klä dig i svart: Jag är smittad, ja..
Hata folk: Njae... jo, kanske ibland

Lita på folk: Det tar lång tid och stort tålamod..


N Ä R?
Åt du senast
: Räknas en plopp? tio minuter sen

Läste du en bok senast: 12:00

Var du på konsert senast: Stranddagarna? för hmm.. några miljoner år sedan... är inte mycket för konserter

Köpte du något senast: 21:40
Kysste du någon senast: 21:30
Svor du senast: nyss
Sjöng du senast: I bilen hem från morsan tidigare idag

Klagade du senast: en timme sen... Proppjävel!


H A R  D U?
För många vänner
: Hur många räknar sig som min vän?
Tvångstankar: njao... några
Någon annan psykisk sjukdom: Schizofreni... säger min bompis iaf..
Brutit några ben: nepp

Några piercings: hade i öronen... vet inte om de funkar längre

Tatuering: one down and two to go

Egen dator: klart.. min älskade livsförbättrare
Gjort bort dig rejält: Alldeles för många gånger
Bra självförtroende: På vissa punkter, tack vare min älskling
Kysst någon: faktiskt...
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: Har varit, men är kärast just nu
Blivit kär i någon på nätet: inte kär... bara lite småcrushig
Dumpat någon: jo, men visst vettu
Blivit dumpad: jo, men visst vettu
Varit otrogen: Du lär så länge du lever


H U R? 

Svarar du i telefonen: Aah, de e Anna
Fördriver du tiden: Lever
Mycket pengar har du: så det räcker...
Tjänar du pengar: Ja
Bäddar du sängen: Njae.. Kunde nog vara bättre på den punkten
Ofta diskar du: Nästan aldrig.. Jag lagar mat istället
Ofta städar du: Inte så ofta som jag borde
Går det på jobbet: perfekt!
Ofta träffar du din familj: minst en gång i veckan

Mycket äter du: Mindre än Anton tyvärr



Ä R  D U?
Förstående
: Ibland
Öppensinnad: Jao
Arrogant: På mitt lilla sätt
Osäker: Ja
Intressant: Självklart!
Hungrig: lite..
Smart: Ingen protest!
Barnslig: Man är barn tills man har barn
Liten: allt är relativt
Lätt: nej.
Rolig: Ja, men tyvärr oftast omedvetet
Pratglad: oftast
Hälsosam: Nej
Blyg: Oftast inte.. men det händer
Lätt uttråkad: Ja.. jag har redan hunnit tröttna på denna lista tio gånger
Arg: Jag blir fort arg, och jag blir fort glad igen
Ledsen: Ja, när jag inte är oledsen
Glad: Ja, när jag inte är oglad
Pålitlig: I alla väder
Laglig: hmm....
Filosofisk: to be or not to be
Svår: tycks det
Positiv: Nej.. pessimist ja visst
Originell: Nej jag är ju som alla andra.. läste du inte svaret där uppe?
Bra på att ge komplimanger: kan bli bättre
Bra på att få komplimanger: kan bli bättre



V Ä L J
Katt
eller hund
Vit eller svart

Vatten eller land
Telefon eller internet
Musik eller tystnad
Bok eller film
Leva eller dö
Tjejer eller killar



Duger detta Soffie?


Ewie

fin blogg :)



PUBLICERAT: 2008-04-06, 03:43:19 | URL: http://ewiiie.blogg.se
Lexie

fin blogg :D



PUBLICERAT: 2008-04-06, 10:59:16 | URL: http://musicofc.blogg.se
Soffie

good enough honey :) vart ju jättebra på bloggen, nu ska ja va så innovativ att jag ska ta och sno den här listan, har inge bättre för mig just nu (förutom att diska o städa o så då, men de räknas inte) kramis



PUBLICERAT: 2008-04-07, 19:04:50 | URL: http://soffiesliv.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!