2008-04-22
 01:04:09

I found it!

Den perfekta presenten til Soffie...

Varje år är det samma sak.. Jag vet aldrig vad jag ska ge henne.. Men i år slog det mig och vi har hittat den perfekta presenten till henne... *ler* Nej, Sofie.. du får inte veta vad det är... tyvärr vet jag inte om det hinner komma till födelsedagen men vi hoppas på det... =)

Nej nu är magen mätt och det är dags att fortsätta på filmen.. Vi åt nog Sveriges dyraste Jansson idag.. först in till karlskoga en sväng för att vi missat att köpa potatis.. sedan när vi kommer hem för att börja med maten så har vi inget ströbröd... hej statoil karlskoga.................


soffie

Joé! säg nu!... jag vill veta!... *gråt*



PUBLICERAT: 2008-04-24, 01:46:14 | URL: http://soffiesliv.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!