2008-04-28
 23:52:57

My paradise on earth!

Har hittat världens goaste butik/näthandel... Jag vill ha den och den och den och´den och ja, deta kan fortsätta för evigt.. mitt första fynd jag hittade är ändå denna kjol... Jag är helt enkelt kär.. Nej, Anna har inte köpt den för det har hon inte råd med just nu men drömma går ju alltid.. =)

WWW.FOREVER21.COM



image14


Kjol från www.forever21.com


My!

Anna, använder du kjol? :O
haha, hur är det med mig ? hur går det med allt ? hus, volvo, hund o barn?
btw.. farbror Ful ( Jens ) vill ha sina one tree hill boxar! ska ev. förbi degerfors imorgon. läser du det här kan du väl höra av dig! mitt nummer hittar du på hitta.se sök på My Andersson ;D

Take Care!



PUBLICERAT: 2008-05-09, 01:54:18 | URL: http://mysi.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!