2008-04-25
 13:19:28

Soffies Födelsedag

Idag blir GUMZAN 24 år.. Gamla gumman helt enkelt... Ska ta och fira henne imorgon.. Idag blidde det städning för hennes del och roadtrip för min del. Jag ska upp te Älvhyttan och läsa av elmätaren.. Ska ju bytas över till Tommy nu så man hoppas ju på att vi betalat för mycke så vi får litte pengar tebax... =) Är behövligt.. *ler*

Nu börjar rösten komma tillbaka igen.. Däremot känns halsen som om någon testat sin splitternya rasp i den.. Och det var en vass rasp det kan jag lova..



soffies tårta


En sån tårta vill jag baka till sofie men jag kommer ihåg hur vår förra såg ut så jag tror inte det blir någon sådan.. =)


soffie

Tack gumman!!!! :-)

Men jag tyckte att vår tårta va fiint... kreativ iaf, kanske inte ur en fotogenetisk synvinkel, men va faen, Arnthor var nöjd.

Kommer o våldsgästar sen när jag fått nog av snabeldragaren (kommer inte ta långt tid tills dess kan ja lova)
pussi



PUBLICERAT: 2008-04-25, 18:38:22 | URL: http://soffiesliv.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!