2008-02-19
 20:16:28

Jobb jobb jobb!

Transcom here I come!!

Var på kandidatdag idag och jag fick ett gött samtal efteråt. Jag fick jobbet! Så nu ska jag ringa till Ingegärd imorgon och se till att jag aldrig behöver komma tilbaka och arbeta på Orica! känns underbart!

Börjar imorgon på utbildning som fortgår i 3 veckor, så nu är det dagtid i fyra veckor men som tur börjar jag inte tidigare om dagarna än 8.. =)

Kommer tillbaka till bredbandsbolaget som jag kan lite grand fortfarande vilket känns skönt eftersom jag inte behöver pressa in all information under desa tre veckor utan jag kan en del vilket gör det hela lite lättare!

Tyvärr så har jag bestämt mig att lägga ned den pågående beskrivningen av skift 4... men jag beskriver på önskning.. Så är det någon ni saknar så hör av er med en kommentar så beskriver jag vettni!


Soffie

Önskebeskrivning: Jag skulle vilja att du beskriver dig själv med samma entusiasm som du beskriver de andra..... hehehe :-) xxx



PUBLICERAT: 2008-02-20, 09:58:16 | URL: http://soffiesliv.blogg.se
Gunilla

Lycka till med ditt nya jobb, jag hann ju inte säga det innan du gick.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!