2008-01-31
 01:01:41

kontrakt och dagens presentation

Dagen har varit stor... Jag äger numera ett halvt hus i degerfors! japp.. du gissade rätt.. kontraktet är skrivet. Daniel ska ju iofs alltid vara värst. Han äger just nu ett och ett halvt hus...*suck* skrytmåns!

Nu har jag precis skrivit ut en ritning på vårat badrum som vi ska åka med till Europe kakel och klinker imorgon för att höra oss lite för ang renoveringen av badrummet.. ska bli riktigt festligt.. sen att vi måste iväg och fortsätta meka bil på eftermiddagen var väla mindre roligt men det är sånt man får stå ut med.. Får ju iaf träffa goa ungar medan daniel lagar bil!

Till dagens presentation. För att fortsätta i gårdagens anda så fortsätter jag med den sista delen av "German people" Allas vår carmen. En mycket försiktig tjej som gärna svär när ingen hör. Högt och på tyska. Hon är en motpol till Robert. Kanske därför de passar ihop. Hon har öppet sagt att Usch, nej vi ska inte förlova oss då vi pratade om förhållandena till daniel och robert.. jasså tänkte jag tyst för mig själv, varför är du då tillsammans med honom. Äsch skitsamma. Hon är en trevlig tjej om nog så svår att förstå ibland. Men bara man jobbar på det så löser dig allt tillslut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!