2008-06-14
 00:10:44

Behövs nog lite uppdateringar...

Nu ska anna ta och berätta vad som hänt sedan senaste inlägget vilket var ett tag sen..

Anna och Daniel ska ha bebbe!

Jajamensan, ni hörde rätt. Anna ska bli mamma för första gången i sitt liv. Känns helt UNDERBART! Vet inte alls vart jag ska ta vägen.

Det jobbiga är ju däremot att lyckas sluta röka. Slutade i tisdags men messed up idag. tog en cigg hemma med älskligen och även en med sofie. Förlåt älskling! det blev en mer än jag lovade. Nu måste jag lyckas sluta ordentligt. Det är verkligen svårare än jag trodde men jag måste. Så är det bara. Men att ha gått från att ha rökt runt 10-15 cigg om dagen till 2 st på 4 dagar känns helt okej.

Nu ska man försöka klara av humörsvängningar och illamående. Tacka gudarna för åksjuketabletter.... =)


Brorsan

Stort grattis från en snart morbror. =)


Bettan

Grattis!!!



PUBLICERAT: 2008-06-18, 13:16:58 | URL: http://www.mindacool.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!