2008-03-24
 18:17:21

Tur i spel...

Innebär detta nu att jag inte kommer ha lycka i kärlek? Vann just Viikas tävling om den otroligt fina bloggdesignen.. Anna är LYCKLIG!



Äntlingen en uppfräschning på bloggen kanske gör att jag får tummen ur arslet och faktiskt uppdaterar lite oftare... *pik pik pik* Jag fattar Sofie....
Säger hon iofs som gick i ide från cybervärlden i vad som kändes som en evighet.. blev ju tvungen och ringa till henne för o höra uppdateringarna i hennes liv.. fattar ni? mänsklig social samvaro? Nej det var ju ganska skrämmande och jag hoppas verkligen inte att det ska behöva hända igen... =)

Jag parkerade mig just i soffan för en lugn kväll framför tevespelet med sofie och daniel och vad händer? jo jag råkar svänga förbi en kompis blogg och hittar ett inlägg ang denna artikel....

Snälla någon hjälp denna kvinna.... Hon talar om att det behöver finnas en kritisk granskning efter varje program.. Men hallå! Vad har hon hjärnan till? Jag kanske låter lite blåst just nu men är inge bra på och debattera men jag gillar att säga vad jag tycker. Själv när jag ser på teve så brukar jag vara kritisk och tänka över det jag ser. Jag tror inte på allt som sägs på teve eller som jag läser i dagstidningarna, så jag känner nog att jag klarar mig bra med min egen intelligens. Vill inte att någon annan ska berätta för mig vad jag ska tycka om det jag ser eller hör.

Jag är ingen stor kristen men jag är ändå kristen, Däremot är min fästman ateist och inte ens han som hatar allt som har med kristendomen att göra klagar över att det går för mycket religionsprogram på teven. 

Jag är även pacifist, men tror du jag kommer undan att betala tv-licens bara för att jag inte vill se på nyheterna? Skulle inte tro det, men jag skulle heller inte vilja det. Jag tycker alla människor har rätt att se på det de vill. Vill man däremot inte se något så går det att bläddra med den där nymodigheten som kallas fjärrkontroll... någonsin provat den?


Soffie

sanslöst



PUBLICERAT: 2008-03-24, 18:22:40 | URL: http://soffiesliv.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!