2008-05-23
 01:07:10

Lite info att fördriva tiden med

Blev utmanad av Soffie

SÅ FORT DU LÄSER DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD: Regler: Du måste svara ärligt på alla frågor och sen utmana alla som läser det

SJU SAKER OM DIG SJÄLV

1 Är du singel? Absolut inte!
2 Är du lycklig? njao.. men kan nog bli igen...
3 Är du uttråkad? Jajamensan.. varför tror du jag fyller i det här?
4 Är du italienare? Inte det minsta
5 Är du cooling? nä... ganska ocool
6 Är du irländare? nope
7 Är dina föräldrar fortfarande gifta? Inte med varandra i alla fall

TIO SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV.

1 Tror du på kärlek vi första ögonkastet? Jag tror inte.. jag vet
2 Har du någon gång blivit sårad? Ett antal gånger
3 Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger samma natt? Mmmm..
4 Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja, det tog oss tre år va älskling?
5 Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Daaah!
6 Har du haft en hemlig beundrare? Ingen aning...
7 Är du kär? JA!
8 Vill du gifta dig när du blir stor? Helst innan... vet aldrig om jag kommer bli stor
TVÅ ALTERNATIV

1 Hår eller ögon? Hår
2 Katter eller hundar? Katter
3 Några få bästa kompisar eller jätte många vanliga kompisar? Min bästa bompis!
4 Tv eller Internet? Tv
5 Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola, Fast jag, soffie och pepsi är också en rätt rolig kombination
6 Utekvällar eller romantisk hemmakväll? Hemmakvällar is the way to go!
7 Pengar eller lycka? Lycka is the shit
8 Dag eller natt? Natt
9 Msn eller mobil? Mobil

TIO HAR DU NÅGONSIN

1 Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2 Brutit ett ben? Not a single one
3 Gjort något du ångrar? Ja, den som inte har det har inget samvete
4 Hoppat Bungee Jump? Isch!
5 Ljugit för någon du tycker om? Ja
6 Ätit en hel tårta? Nej inte med min aptit
7 Gjort bort dig offentligt? Självklart. jämt och ständigt
8 Velat bli tillsammans med ditt ex? Japp
9 Gråtit när ett husdjur dog? Inget har dött än så länge
10 Velat försvinna? Alltid... förr i alla fall

SENASTE

1 Telefonsamtalet du gjorde? älsklingen
2 Telefonsamtalet du fick? älsklingen där med
3 Personen du var med? vilken överaskning... älskligen
4 Roligaste grejen som hänt? min förlovning
5 Personen du fick sms av? Soffie
6 Du skrev till på myspace? Har inte myspace
7 Du kommenterade? Jimmy Wärn tror jag
8 Du tillbringade natten med? Älsklingen
9 Du kramade? Vilken shock.. Älsklingen


Jag tror jag tilbringar en del tid med daniel........ =)


Isabel

Listor funkar alltid =)



PUBLICERAT: 2008-05-25, 14:22:46 | URL: http://isabelparleros.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!