2008-05-04
 11:17:27

ytterligare plagiat...

Har sedan länge vetat att jag MÅSTE skaffa ett nytt visa kort eftersom mitt knappt fungerar någonstans. Däremot vet alla som känner mig hur lat jag egentligen är och jag har därför fortfarande inte lyckats ta mig iväg.. men härom dagen läste jag soffies blogg och då var jag bara tvungen att kolla möjligheterna för mig. Såg att hon skaffat ett nytt kort där hon fick välja vilken bild som helst som hon ville ha..

Kollade in på handelsbankens hemsida och jo visst, självklart kunde även jag fixa det. Tom gratis för första kortet om man var under 27 år. Så nu är det gjort och jag måste vänta evigheter innan det kommer. 1 hel vecka.. men ni kan få en försmak på världens mest underbara visakort redan nu... =)



image16

isn't it lovely... ?


soffie

passar dig som handen i handsken =) hihi.
tackar så mycke för filmerna, nu har ja beckkväll här =) kramis



PUBLICERAT: 2008-05-04, 19:36:08 | URL: http://soffiesliv.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!