2008-10-20
 20:17:10

Lyckligare än lyckligast

Nu var det ju ett tag sen jag skrev och framåt har mitt liv gått i en susning..

Den 16 januari 2009 kommer jag och Daniel bli herr och fru Vesa! *skriker av lycka*

Något jag alltid längtat efter sedan vi träffats och nu känns det som om det var dags. Det känns bara såååååå rätt och jag älskar honom över allt här på jorden... Han och plupp!

Just nu är jag lite virrig av alla förberedelser... lokal, mat, blommor, kläder, tårta, ringar och alla andra tusen grejer.

Tyvärr får vi be så mycket om ursäkt till alla vänner då vi ej har med vänner på vigseln mer än bestman och tärnan, men vi kommer att se till o ha ett party senare för alla våra underbara vänner som ställer upp i både vått och torrt.

Nu var nog den lilla energin jag hade kvar *elak plupp* borta och det är dags att krypa ner i sängen och spela lite duell med älsklingen innan jag somnar... jag vet.. klockan är alldeles för lite men skyll inte på mig!

Puss på er alla


Victoria

Ett stort grattis till er båda!


Arnþór Ari Þórhallsson

Mina älskade vänner GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Fy fan vad jag är glad för er skull att plupp och giftermål skall förgylla eran framtid. Jag mår nja piss/hyvsat... min älskade insjuknat och är inne på sjukhuset nu pga hon hade ev en propp i lungan förra året så vi tog det säkra för det osäkra.... hög sänka och feber ..... men hoppas hon kommer hem idag.... ensamt.... lite töligt ska sova nu..... 09.46 ny tid att somna på hahahaha

Pussar från grums



PUBLICERAT: 2008-10-22, 09:46:37 | URL: http://icelander79.blogg.se/
Anonym


soffie

utbudet av positiva dikter i min samling var skralt på gränsen till obefintlig (märkligt, hehe) men sular på lite nytt material bara för er =) Som tur är har ja fått ganska lätt till att hitta inspiration........



Question dock;

Vill ni vara med och läsa igenom och så sen, för ja kommer antagligen ha endel att välja mellan =)



puzzis!



PUBLICERAT: 2008-10-22, 22:54:27 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Rebecca

GRATTIS! Hoppas bröllopet blir helt underbart :)



PUBLICERAT: 2008-10-29, 02:08:12 | URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/
Kariin

Grattis :D!!



PUBLICERAT: 2008-10-30, 21:46:17 | URL: http://kriins.blogg.se/
My

Grattis, grattis, grattis :D



PUBLICERAT: 2008-11-01, 00:06:22 | URL: http://mysi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!