2009-08-18
 07:57:23

En kollektion jag vill ha!

Om jag inte var på ett nagellacksinköpsförbud så vore detta min nästa kollektion att införskaffa...

China Glaze Romantique



( från vänster: Joy, Adore, Harmony, Devotion, Cherish, Awaken)


Jag är kär i Adore, Harmony och Devotion men de andra är helt underbara de också!

denna blogg hittade jag swatches på denna kollektionen vilket bara gjorde att jag ville ha den ännu mer!


Victoria

Hejsan.



Då jag letat och letat efter denna kollektion på internet för att köpa och inte lyckats finna det, så kanske du har en idé var jag kan införskaffa dem på en webshop ?



Tack på förhand, Mvh victoria



PUBLICERAT: 2009-08-27, 19:58:22 | URL: http://victoriaae.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!