2009-08-26
 18:43:40

Temaveckan dag 3 - Sorgmantelsfjäril

Har just kommit på en sak efter ett besök på Naildesign..

GREAT MINDS THINK ALIKE!

Vi har inte pratat ihop oss men ändå så lika... Men det är väl iofs det mest uppenbara designen på naglarna men tanke på motivet.. *ler*

Skillnaden mellan våra designer är att jag har använt strassstenar och hon har målat stenar... Sen var jag dessvärre inte lika ambitiös som henne för jag målade bara två fingrar i det. Resten fick vara enfärgade..



Här har jag använt

Stargazer 232 (silver)
Stargazer 129 (svart)
Mavala White
China Glaze No Chip Top Coat
Och några blåa strass-stenar


marre

OK, men ungefär hur länge sitter naglarna? Eller målar du direkt på naglar?



Jag vill jättegärna prova :) träffas någon dag och kolla vad du har?



PUBLICERAT: 2009-08-26, 21:08:34 | URL: http://maaarre.blogg.se/
Naildesign

hahaha men se där! Va roligt att vi har tänkt så lika ;)



Slänger upp länken nu, ursäkta att det blev lite sent, men jag och sambon har suttit och bokat resa :D



PUBLICERAT: 2009-08-26, 23:15:24 | URL: http://naildesign.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!