2009-08-30
 18:23:26

Temaveckan dag 7 - Fågeln

Okej, äntligen (och det krävdes en resa till min bror i Vänersborg) har jag hittat makroinställningen på min kamera!

Nu kan vi äntligen se fram emot lite skarpare, och mer nära bilder på mina naglar.

Fågeln var nog det jag hade svårast med att komma på vad som skulle målas. Men tack vare min älskade Soffie så har ett motiv kommit fram. Och jag har även kommit fram till att ett av mina lack ska slängas. Eller så måste ett bättre underlack införskaffas.

Mitt otroligt snygga gröna lack China Glaze Paper Chasing gör att mina naglar blir missfärgade, tråkigt nog. Så antingen säljer jag det (någon kanske har ett underlack som gör att det inte färgar av sig) eller så slängs det direkt..

Här kommer i alla fall min design på fågeln



Ni får ursäkta den dåliga tvättningen och borttagningen av ludd, designen gjordes runt halv elva i mörkret hemma hos bror min...

Här har jag använt

China Glase Ridge Filler Base Coat
China Glaze Paper Chasing
Flexibrush svart
Flexibrush vit
Flexibrush orange
Flexibrush gul
China Glaze No Chip Top Coat


sara

sv: vad fint! och vad roligt att du deltagit. Jag hoppas att du gör det i framtiden, det kommer fler temaveckor! :)



Och jag behöver också låta mina naglar vila, men det är jag dålig på. Så fort jag tagit bort nagellacket så målar jag dit nytt! Illa illa..



PUBLICERAT: 2009-08-30, 18:42:04 | URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!