2009-03-12
 11:35:49

100 svar på 100 frågor


Va inne på Soffies blogg, och hittade de här...
Om nån orkar och har intresse av att veta en massa skit om mig, så kan ni ju läsa det som följer.

Ja det är rippat helt från hennes blogg... men känner jag henne rätt så slår hon mig inte allt för hårt... det är ju i alla fall mina svar...



Om mig
1. Namn (För & Efter): Anna Vesa numera..
2. Smeknamn: Älskling, Ungjävel, farmor... (fråga daniel han förklarar)
3. Ögon: Blå
4. Längd: 168 cm
5. Hår: Just nu svart med en tydlig utväxt
6. Syskon: 2 bröder.. Jag räknar dem som hela...
7. Tycker du om att sjunga i duschen: Nej
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: Nej (men i bilen) 
9. Födelsedag: 26 december (Anna..ndag jul, fantasin flödade nog inte när de valde namn)
10. Stjärntecken: Stenbock
11. Adress: Samma som min make
12. Kön: Tant
13. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
14. Vad söker du i ett förhållande? Kärlek, fjärilar i magen, romantik och någon som står ut med mitt  humör 
15. Har du någonsin varit otrogen? Ja 
16. Civilstånd: Gift i snart två månader
17. Har du en bil : Njae.. jag äger den inte
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Volvo 855, Vectra, Mazdan, Diesel-Doris, Astrid, Bosse / Opel Manta, Mazda MX-5, Viper, BMW z3
Favorit frågor
19. Film: SATC The Movie
20. Favoritlåt: Hallelujah
21. Band/Sångare: Lillasyster
22. TV: Idag är det Gossip Girl
23. Skådespelare: Matt Damon
24. Skådespelerska: Sarah Jessica Parker
25. Mat: Annas lasange
26. Favoritnummer: 6
27. Tecknat: Disneyklassiker
28. Disneyfigur: Askungen
29. Färg: Lila

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: Ja, vi jobbar på det
31. Vill du gifta dig ?: Done
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? Först va de innan 25, men det blir väl så fort de blir
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: 24 var en alldeles lagom ålder för mig iaf
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Tydligen inte
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: Pojkvän eller en make kanske man ska säga
36. Är du förälskad?: Fortfarande nykär
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Inte nu längre!

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: TV
39. Pojkar/Flickor: Pojkar och flickor? 
40. Rosa/Orange: Pest eller kolera?
41. Festar/Sitta hemma: Sitta hemma 
42. Sommar/Vinter: Sommar
43. Dag/Natt: Dag 
44. Hänger/Tar det lugnt : Tar det lugnt 
45. Tråkigt/Roligt: Roligt, varför skulle man vilja ha tråkigt?

Om dig som person
46. Konstiga meningar : Hjärnstillestånd
47. Vilken skola går du i?: Livets 
48. Har du tagit droger?: Nej
49. Vad tänder du på?: Min karl 
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: Vill inte ha någon mer första dejt
51. Hur skum är du?: 100% om du frågar dem omkring mig gissar jag på
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?: Sofie, Daniel, Mamma, Pappa och Marcus
53. Vad tycker du om själsfränder?: Me like Sofie
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk-/Flickvän?: Beror på hur
55. När grät du sist?: Bröllopet
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: Allt!
57. Är du glad ?: Ja oftast i alla fall
58. Varför?: Daniel och Sofie
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: Daniel
60. Kärlek eller Lust?: Kärlek
61. Silver eller guld?: Silver
62. Diamanter eller pärlor: Diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Nedgången 
64. Har du någonsin badat naken?: Ja ganska ofta
65. Sover du med gose djur?: Räknas Daniel
66. Har du några piercings? 5 i öronen varav 2 fungerar
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: BVita med svarta döskallar
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: Acis klagomusik
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 2505
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: Har redan varit iväg till göteborg på en kort men den riktiga skulle vara en båtluff i Grekland
71. Vad är det mest romantiska du vet : I'm a sucker for blommor eller tända ljus runt sängen
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Kläderna
73. Favorit sport ?: Formel 1
74. Vad gör dig glad?: När någon visar att de tycker om mig
75. Vilken är den nästa CD Skiva du kommer att köpa: Lillasyster 
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Glasögon vid datorn, och vid körning i mörker
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Var dig själv
78. Har du vunnit något speciellt pris?: Nej är ganska urdålig på allt.. =)
79. Vilka är dina framtidsplaner?: Barn 
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Med risk att kopiera Soffie lite så var det nog den infektionen jag fick i magen då jag inte kunde äta på 10 dagar och gick ned ca 10 kg
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Skräck
82. Över telefon eller personer emellan?: Personer emellan
83. Kramar eller pussar?: Kramar
84. Vilken låt reflekterar du dig med?: Vår bröllopsdans
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: Daniel, fast kläder och skor och sådant får gå genom honom till Soffie
86. Har du några fiender?: Jo annars har nog livet varit tråkigt
87. Vad är du mest rädd för?: Att förlora Daniel eller mina föräldrar
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd ? Rik, berömmelse kan man inte betala lånen med.  (Japp totalt plagiat av Soffies svar)
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: 10 minuter mer än den var för tio minuter sedan
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Daniel, Mamma och Sofie
91. Har du mött Jul Tomten? Nej men hans medhjälpare
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Hitta godis så fort som möjligt för att undvika bus
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: Igår kväll innan jag somnade
94. När känner du dig som vackrast? När Daniel tittar på mig och ler
95. Har du några husdjur?: 1 katt och 1 hund
96. Vad har du för E-Mail adress?: En som hör ihop med mig
97. När var det sist du var ledsen?: Ledsen var nog efter senaste MF:et
98. Är du en alkoholist ?: Nej!
99. Väldigt onödig info: Jag vill tapetsera om mitt vardagsrum
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: Njae... kanske lite efter fråga 1... =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!