2009-03-01
 20:23:24

Dagens bedrift

Har monterat ihop nästan alla garderober som ska stå i källaren.. Blir fint som sjutton och äntligen lite nyttig förvaring.. Men ska inte få er och tro att det var jag som gjorde det mesta av jobbet. Jag hjälpte till så gott jag kunde utan att vara ivägen men det riktiga slitjobbet gjorde min underbare make!

Själv har jag lyckats sy ihop den egenstickade tröjan som mitt kusinbarn ska få i doppresent! *känner mig duktig*

Ska ta ett kort på den och lägga in så jag kan skryta lite..
Fattas bara tre knappar nu men dessa har jag inte köpt ännu.. Just nu stundar mitt projekt med tröjan till maken och den är på gång men det är mycket kvar..



Vi har även varit sociala men sveriges mysigaste par just nu! Sofie och Frippa! Gulligare än dem får man leta efter. Och nu har vi även fått bestämt att vi tar över deras hundgård i utbyte mot jord till hans blivande lanne.. Känns som ett rätt bra byte!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!