2009-03-01
 10:38:39

Vasaloppet och amerikanska pannkakor

Detta är vad söndagen består av än så länge..

Var uppe klockan 7.00 i morse.. Ja, Sofie jag ljuger inte! Uppe med tuppen för att vara redo när Vasaloppet börjar. Har tittat på det sedan jag var liten med mor och det är en tradition jag försöker hålla. Tycker om och titta på skidor och det är lite mysigt att se när kranskullan hänger vinnarkransen runt halsen på den bästa mannen och kvinnan..

Amerikanska pannkakor stod på menyn till frukost idag.. Lite söta blev de så nästa gång blir det lite mindre socker men gott som fan va de.

Senare idag blir det montering av garderober och lite mer städning skulle jag tro. Städade rejält igår, torkning av golv och dammsugning och allmänt städande så det ser ganska okej ut hemma just nu men än finns det mer att göra.

Ska åka in och hälsa på Sofie och Frippa i eftermiddag och kolla hur det går med katterna. De skulle släppa ihop dem idag så det ska bli riktigt intressant...


Sarah

Mmm så gott med amerikanska pannkakor!! :)



Kika gärna in i min blogg och hjälp mig välja en ny mobiltelefon :D

http://anewbeginning.webblogg.se/2009/february/ny-mobil.html



Eller kolla in sommarens glass-nyheter! ;)

http://anewbeginning.webblogg.se/2009/february/sommarens-glassar.html



PUBLICERAT: 2009-03-01, 12:09:46 | URL: http://anewbeginning.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!