2009-10-11
 19:57:11

Lycklig Anna!

Nu kan jag titulera mig helt klart som jättelycklig!

Min ÄLSKADE Soffie har fått en liten bebis i magen, hon och Fredrik ska nu bli mamma och pappa och inte finns det en familj som förtjänar lycka mer än de två.

Extra stolt blir jag allt eftersom jag ska få bli gudmor till lilla Maj-Björn.

Sen har jag och Daniel även blivit faddrar till Arntors lille son William. Detta blir officiellt den 21 november när den lilla gullungen ska döpas!

I LOVE LIFE!

Läs även andra bloggares åsikter om barn, gravid, gudmor, dop, lycklig, jag


TeZ=)

Jag blir glad jag med,men jag fick läsa mig fram till svaret. men GLAD jag har väntat på denna dag länge hoppas alt går bra för dem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!