2009-10-26
 22:26:47

Temavecka dag 1

Nu ska temavecka nummer 2 startas tillsammans med Sara. Halloween står för temat denna gång. Lite seg i starten blev jag eftersom min kamera fortfarande står med borttappad laddare vilket innebar att jag fick slänga mig iväg i eftermiddags och ragga kamera. Lånade min Bonusfars kamera och fixade naglarna, tog kort i all hast (vilket ni snart kommer att se) och inser sedan att minneskortet inte passar i min kortläsare............

Jag har ju "bara" en kortläsare som ska fungera för sisådär en 19 olika kortformat.. Men självklart inte det som finns i hans kamera.. Jaha... shit happens och det var bara att sätta sig i bilen och åka in till dem igen för att även låna kamerasladden. Och sedan fick jag inte korten i datorn, men då hade jag ju installerat Photoshop och var ju tvungen att testa liiiite.. Vilket innebär att jag nu sitter där jag sitter.

Jag borde ha lagt mig för en timme sedan, kortet blev inte bra, naglarna sisådär men de duger och jag är inte ens klar med inlägget... Fan, fan , fan... men har man gett sig in i leken får man leken tåla..

Nu ska jag inte tråka ut er med migg eviga sölande längre.. Dagens inspirationsbild var denna





































Och det slutgiltiga resultatet blev detta.. Snälla ignorera att bilden är fruktansvärt suddig... blev som sagt ganska bråttom och inte hann jag lära mig kameran ordentligt... Sikta o tryck kan väl inte va så svårt..




 

Lacken jag använde var:

China Glaze - Ridge Filler Base Coat
Opi Suede - Russian Navy
Flexibrush - ljusrosa, vit och svart



Och kan ni inte se var det föreställer så kan jag bara berätta för er att min 9 åriga bonusson såg det och tyckte det var bra gjort så då är jag glad... =)

 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,


Malin

Så sjukt snyggt ^^ älskar den rosa kedjan och spöket :)



PUBLICERAT: 2009-10-27, 23:33:46 | URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Tez

Hej annna snygga nagel målningar! Och tema ett här den blå färger jävlar vilken läcker färg!!!!! :-)



PUBLICERAT: 2010-01-22, 20:53:25 | URL: http://temaswedenzeth.spaces.live.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!