2010-04-02
 11:24:43

Nya tag?

Kan det vara så att den eviga bloggtorkan som råder på denna blogg ska botas? Det ser ju helt klart ut som om jag kommer att ha en MASSA tid efter sommaren att blogga på så varför inte börja värma upp lite?

Ska försöka ge mig på att hitta en kamera att fota med eller laddaren till den kameran jag har.. Blir så svårt att fota utan batteri eller kamera.. Förstår inte varför..

Det har varit två helt klart helvetiska veckor de två senaste veckorna och jag hoppas nu att det äntligen är slut på dem.. Ett dödsfall, två vattenläckor (japp båda hos oss), ett skitförsäkringsbolag, och ett jobb jag allt utom längtar till har gjort att jag har blivit totalt antisocial..

Vi har parkerat oss i stugan i ett antal dagar då jobbet varit det enda jag har mäktat med. Jag har inte ens varit och hälsat på hemma hos min bästaste vän sedan hennes karl äntligen kommit hem och verkar må bra... Det irriterar mig men har inte kunnat göra något åt det. Har inte velat träffa någon mer än jag faktiskt måste utan har behövt vara ifred.. Nu ska jag försöka ta upp jakten på mitt normala liv igen och hoppas att jag någonsin hittar det...


Jessica

Hej Anna ! Hoppas allt är bra med dig ?! Fick lust att starta en blogg igen, tänkte om det vore något att läsa ;P Kram



PUBLICERAT: 2010-05-09, 20:41:20 | URL: http://passione.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!