2010-08-20
 13:47:45

Nu så börjar det arta sig..

Jag har hittat laddaren och kameran! Anna rulez!

Därför tänkte jag bjuda er på en alldeles suddig men ändå tydlig bild av vad mitt liv består av just nu..

 

Detta är bebismagen i v 20 (19+1)

Den får svårt att få plats i mina kläder vilket gör att mina få mammabyxor är underbara och makens överdelar är ännu mer underbara.

På måndag är det dags för RUL (rutinultraljud) och förhoppningsvis får vi då reda på om det är en pojke eller flicka vi väntar. Eftersom jag är så bestämd på att det är en pojke i magen och jag aldrig har rätt som kommer det säkerligen visa sig vara en flicka..

Var inne på Marieberg och shoppade med blivande mormor igår och som alltid när en blivande mor och mormor samlas i ett shoppingcenter så blev det ju alldeles tvunget att åtminstone en outfit till bebis inhandlades. Denna gången var det mormor och morfar och handlade sin första present till bebis (och mamma o pappa) och detta var vad som stod på önskelistan (som alltid kan ni klicka på bilderna för att se dem större)

     

Tyckte hela outfiten var så söt och speciellt byxorna där det står barbapappa i rumpan på dem... =)

TACK MORMOR OCH MORFAR!

Nu är det kanske dags att lägga ned detta inlägg. Fick ett paket från Nailmail idag och skulle kunna gissa på att det kommer dyka upp en inlägg även om det. Och hinner jag så blir det säkert en ommålning av naglarna vilket numera kan resultera i bildbevis.. =)


Soffie

grattis till laddaren anna, you go girl! o lilla maggen e så gooooooooooooo... bara så du vet. =)



PUBLICERAT: 2010-08-20, 20:10:27 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Soffie

skit! titta just ner på min egen mage och jämförde, hur fan kan ja också va i v20!!!! :-P fast, bra, nicole har ju nåt att vila bumpen på! hahaha



PUBLICERAT: 2010-08-20, 20:11:53 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!