2010-12-07
 21:44:58

NailMail-leverans

Senaste NailMail-leveransen bestod av ett av mina favoritmärken av nagellack: Nubar

Denna gången blev det 3 st lack



Vaso, Fiery Red och Midnight Matte


Jag har ännu inte hunnit måla mina egna naglar med dessa lack men de hamnar väldigt högt upp i testa-högen då Nubar som sagt är ett av mina favoritmärken.

Jag har swatchat lacken på mitt Nubarhjul för jag blev alltför nyfiken för att bara låta dem vara.



Visst är de underbara? Jag längtar efter att testa dem på naglarna.

Jag sitter även och knåpar ihop ett inlägg med swatcher och flaskbilder på alla mina Nubarlack, så håll utkik efter det. Vi har ju köpt oss både ny videokamera och vanlig kamera vilket gör att jag kan börja ta lite mer bilder. Tyvärr är ju inte ljuset det bästa nu under vinterhalvåret vilket gör att mina bilder nog inte kommer vara de bästa men vi gör ett försök ändå.


Soffie

den röda är ju den ja har =) jättesnygg!!!!!



PUBLICERAT: 2010-12-10, 19:05:15 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!