2010-07-08
 16:13:18

Hemmafru!

Så då var sista dagen gjord på jobbet igår. Idag är det semester och imorgon joinar jag många andra i arbetslösheten. A.k.a jag ska bli hemmafru ett tag framöver. Dags att söka lite jobb och hoppas på det bästa innan man går hem i vinter på mammaledighet.

Fick en telefonsamtal från Soffie idag och då slog det mig att jag kommer att vara ledig på dagarna. Jag kan åka och krama bebis när som helst. Inte behöva passa på när jag har tid efter jobbet. Gött som sjutton. Få lite mer tid med min bästis och även få tid att vara gravid med min Helena. Kan bli en riktigt mysig tid framöver.

Nu sitter jag i soffan och göttar mig i väntan på att nästa laddning disk ska ropa på mig. Kan vara bra att ta itu med lite såna saker också när jag ändå är pigg. Insåg när jag vaknade i morse att jag nog har fått lite för lite sömn de senaste veckorna. Sov 14 timmar i natt och det behövdes kan jag säga. Verkligen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!