2010-06-30
 13:25:26

Världens bästa dag blandat med dåligt samvete

Nog fan fick jag lite dåligt samvete. Vad jag ställer till för dem. Fast det är nog ett kärt besvär om jag känner henne rätt.

Igår firade vi hemma. Vi gick in i v 13 vilket innebär att de värsta veckorna för MF är förbipasserade. Lyckan var överallt och nu börjar vi tro mer och mer på att denna bebis är vår bebis.

Var hemma hos Soffie och kramade guddotter igår vilket var perfekt dagen till ära. Hon är en riktig liten charmör den där Nicole. Jag menar, finns det något mer avväpnande än ett bebisleende? Sedan fylldes dagen med vuxenprat om både det ena och det andra. Till helgen väntar rep med trubadurerna inför hösten. Ska bli en tur till stugan för bad och då passar de på att sätta sig ned och repa lite också..

Medan de sätter sig för att repa får väl en annan ta fram skohorn och vaselin och se om jag kan klämma ned mig i min gamla baddräkt. Bikinina sitter inte riktigt där de ska så det blir att försöka komma i baddräkten istället.

Wish me luck!


Soffie

hej gumman! du vet väl att en av dina baddräkter är här hos mig?! =) kramis!!



PUBLICERAT: 2010-07-04, 13:31:41 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!