2010-10-28
 10:46:05

Så satt man här igen...

... Temaveckan fick jag lägga ned. Den allra bästaste bästisen ska ju gifta sig vilket innebär att moi har fått ansvaret att varaq brudtärna. Vilket med mitt mått mätt innebär att man fixar allt man borde ha gjort för ett tag sedan nu.. Bara några dagar innan när man egentligen inte hinner. Men jag har alltid kunnat fixa sådant här innan och det kommer jag självklart göra nu också.
Få se nu...
Sagan - skriven och klar (tack Mojje) så nu ska den bar tränas in
Hår - Klippt och tonat och frisyr fixas på lördag. gött..
Talet - Jo, jag har tänkt och kommit på en del saker men kommer säkert inte att säga dem när jag väl står där. Så det blir att få sätta sig ned och skriva ned stödord för att sedan på dagen glömma bort hälften och tala ur hjärtat och hoppas att det duger.. =)
Kläder - Fixat sedan länge faktiskt. Tom den delen jag fixade själv
Smink - Okej, jag får testa imorgon kväll på vad jag ska göra. Jag är ju inte bra på detta men det löser sig.
Naglar - Jo då, inhandlat... Får fixa dem imorgon också då..
Smycken - Har en del och resten ska jag fixa från bruden.. Underbart med vänner som har resurser.
Sen borde man väl som brudtärna lugna bruden och försöka ha ett finger med i spelet överallt? Jag har fingret med på en del ställen men bruden är en OERHÖRT självständig flicka som klarar det mesta så jag har varit med när jag har behövts men det mesta klarar hon själv. Och vad gäller att lugna henne. Får försöka på själva dagen. Jag minns ju hur nervös jag var själv... =)


Soffie

so sorry jag sabbat din temavecka ;-D

jo, nervositeten kommer säkert på lördag =) de är ju den där döskallen ja inte ska fastna i blandannat... annars e ja mest nervös för alla hyss som alla kommer ställa till med =) kramis



PUBLICERAT: 2010-10-28, 22:25:18 | URL: http://soffiesliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!