2011-04-26
 08:59:54

Sjuklingen

Och då har man blivit förkyld och det vill visst inte släppa.. Hela familjen har varit förkylda och sist ut i klungan är moi..
Vi har haft storstädning, valt dräneringsfirma, haft värderingsman här, varit till banken, fixat diskmaskinen och samtidigt försökt ta hand om lilla sjuka Ella som behöver extra uppmärksamhet. Både bloggen och träningen har åkt åt sidan och förhoppningsvis blir jag frisk snart så jag kan återuppta träningen.
Har fått hem lite nya sminksaker jag tänkte visa upp. Sedan har jag ju fortfarande resterande penslar kvar att recensera. En massa nagellack finns fortfarande kvar i lådan de med så jag har ju inte slut på saker att skriva om. Har även (tror jag) hittat min holygrail mascara... Mer om det i ett senare inlägg.. Det verkar som om min lilla dotter vaknar nu och vill ha mammas uppmärksamhet..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!