2011-06-19
 20:48:32

Surf USA

Oohh som jag har dreglat över denna ögonskugga sedan de första promobilderna dök upp. Jag suktade och funderade och önskade. Och tillslut var kollektionen uppe på kicks.se och jag kunde beställa. Och jag blev inte besviken.





Titta bara hur underbart vacker den är! Den perfekt ljusa Teal-färgen och alla som känner mig vet hur mycket jag älskar Teal.  Eftersom jag beställde pigmentet Teal samtidigt så hade jag en perfekt kombination till ögonen.. Men det var ju inte allt. Insåg när jag fick hem paketet att Brite Bird-skuggan Micromiss var som gjord för att användas ihop med dessa två. Fungerar perfekt i det yttre V:et.

Men nu var det ju inte mina andra skuggor jag skulle skriva om utan just Surf USA. Det är en Satin-skugga som är underbar att använda. Den lägger sig perfekt på locket direkt och den är alldeles lagom pigmenterad. Man kan få en riktigt skarp färg om man trycker dit skuggan men vill man ha en skirare effekt är det bara att försiktigt svepa på den.


Jag är så lycklig att jag fick tag i mitt exemplar och nu vill jag aldrig att den ska ta slut..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!