2011-03-26
 12:44:00

Liten shoppingtur

I tisdags åkte vi till Marieberg för att inhandla lite nödvändiga saker på SIBA. Det blev underlägg till datorerna med fläkt i, extern hårddisk och fodral till telefonerna. Ja, ni vet sådana där saker som är uuuuurroliga att köpa.

När vi var där inne tog jag en sväng in på H&M då jag hade insett att mina solglasögon är som försvunna totalt. Och dagarnas otaliga vagnpromenader och bilturer har fått mig att inse att ett par solglasögon börjar bli nödvändiga. Eftersom jag nor är utnämnd till Sveriges klumpigaste människa så skulle det aldrig falla mig in att köpa solglasögon för dyra pengar. Då är H&M ett mecka.


Dessa brillor fick följa med Anna hem, hela 59,90 kr fick jag lägga ut. Fast det var ju inte det enda som ramlade med. Hittade ett pack med örhängen som jag faktiskt kan ha på mig utan att riskera att lillan rycker av mig örsnibben.


Jag är urnöjd. Har ögnat på detta set på deras hemsida men har inte tagit mig för att beställa det, men nu så. Hela 29,90 kr kostade de. Och för det fick jag 9 par örhängen. Så för ca 3 kr paret känns det som ett fynd.

(som vanligt är det bara att klicka på bilderna om ni vill se dem i större storlek)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!