2011-03-28
 14:23:44

Mamma ska bli bortskämd

Jajamensan, nu ska mamma skämma bort sig själv med lite nya naglar. Jag hade så långa fina naglar här bara för någon vecka sedan och då bestämde jag att jag skulle gå iväg och få dem förstärkta... Men tji fick jag. En massa städning och grejs här hemma har fått dem att gå av en och en och nu är de alldeles för korta för att jag skulle vilja förstärka dem. Så nu blir det en förlängning istället. Bara att försöka bestämma mig för vilken färg tipparna ska ha.

Alex min älskade frisör är den som ska fixa mina naglar. Hennes blogg hittar ni här!

Förra gången jag fixade naglarna så var det hennes tvillingsyster Sara som fixade dem. Då såg de ut så här


bilden är lånad från Saras blogg


Före och efterbilder kommer imorgon eller på onsdag. Allt beroende på mammas lilla prinsessa. Om jag får någon lugn stund eller inte.. =)


Sarah

Gudars, vad snyggt!



PUBLICERAT: 2011-05-02, 13:38:54 | URL: http://www.nevershoppedbefore.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!