2011-03-14
 11:22:17

Nubar Violet Sparkle

Det var dags att måla om naglarna nu i helgen och min 9 åriga bonusson fick välja färg. Valet stod mellan några olika glitterlack eftersom de bara är sååå häftiga. Tillslut föll valet på lila Violet Sparkle och jag blev såå ledsen....... not!

Som jag redan berättat så älskar jag denna färg av Nubar. Den är helt otrolig.. Tyvärr gör inte bilderna den rättvisa, har ett redigeringsprogram jag ska lägga in i datorn för att försöka kunna rätta till färgåtergivningen på bilderna men än så länge får ni hålla ut med mina halvtaskiga bilder.




Detta är 4 lager lack och två lager överlack. Jag hade nog kunnat stanna vid 3 lager för att få det heltäckande men jag lackade sent på kvällen vilket gjorde att jag lade på ett säkerhetslager för att jag inte skulle komma ut i ljuset dagen efter och hitta bald spots..

Lacket är bra att måla med men som med vilket glitterlack som helst så får man antingen lägga många tunna lager eller få tjocka. Men torktiden är helt okej så det gör inte så mycket faktiskt

Inköpsställe: Detta lack har jag köpt via NailMail där Nubar återkommer ca 2 ggr om året. Annars finns det att köpa på NailShop för ca 135 kr.


Betyg: 5/5



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!