2011-05-06
 11:31:00

Clinique High Impact Mascara



I am in love! Jag har hittat min Holy Grail mascara!



Cliniques High Impact Mascara är en sak jag har avrit intresserad av att köpa bra länge. Egentligen ända sedan jag såg en video på Youtube av Pixiwoo där de recenserade Cliniques Mascaror. Jag såg resultatet på en av tjejernas fransar och blev förälskad. Sedan dess har jag gått i köptankar.

Men snål som jag är så har jag inte velat lägga ut 200 kr på en mascara som jag egentligen inte har en anin om den kommer att fungera på mina fransar. Men när jag då på Sublimt.se hittade en mascara i provstorlek så var jag ju bara tvungen att slå till!

Och glad är jag för det. Den fungerar så OTROLIGT bra på mina fransar. Den separerar dem och ger dem alldeles lagom med volym. Det bästa är ju att den fungerar både som vardags och festmascara eftersom jag bara kan lägga på något extra lager för ett den ska passa på fest. UNDERBAR mascara! Den klumpar inte, den smetar inte av sig. Fransarna blir inte stela. Det finns inget fel med mascaran. Inte ens priset tycker jag. Jag har inget problem med att betala 200 kr för en mascara som jag vet fungerar!


Inköpsställe: Kicks vet jag att den finns på.


Pris: 205 kr på Kicks.se



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!