2011-05-25
 20:58:09

MAC Haul

Dags att visa mitt senaste MAC-haul. Jag föll som en fura för ögonskuggan Surf USA från Surf Baby-kollektionen och var snabb in på kicks.se när den kom ut för att hinna med och få ett exemplar. Och jag kan säga en sak, jag blev inte besviken! Den skuggan är så underbart fin och jag är urglad att jag hann få den.

Men ska man ändå beställa från kicks.se så kunde jag ju lika gärna beställa för 600kr minst så man får gratis frakt hem. Och det gjorde jag.

 




Som ni ser så kom mitt länge eftersuktade pigment Teal med i beställningen. Äntligen säger jag bara! I love it!

Eftersom jag hört så mycket bra om MACs Brush Cleanser så fick även den hänga med på ett hörn eftersom den jag har från MUS är urusel.

Sedan hängde det med en pensel också. MACs ögonskuggsborste nr 239. Den är superbra! Vanligtvis är jag trogen mitt favorit märke Sigma men deras liknande borste är lite för bred och fluffig för min smak så en 239 från MAC fick det bli. Annars kan jag VERKLIGEN rekommendera Sigma, jag har deras ena färdiga set och JAG ÄLSKAR DET! Vill ha en hel del andra borstar där också så fler köp kommer det definitivt att bli. Vill du kolla in deras utbud och beställa kan du göra det HÄR.

Närmare info om produkterna jag köpte och vad jag tycker om dem och swatcher kommer i separata inlägg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!