2009-08-31
 19:21:02

Body Scrub

För ett tag sedan drömde jag ju om en ny Body scrub eftersom den jag hade hade blivit ALLDELES för gammal (ja, den hade ändrat färg och luktade illa) och jag drömde om Body Shops "Papaya Body Scrub", men eftersom min plånbok inte tillät det, så blev det denna scrub istället.

 

Mjukt & Skönts Body Scrub Olive ur Home Spa serien, 29,50 kr för 175 ml på Hemköp.

Helt klart värt det om så bara för den underbara doften. Jag gillar inte oliver överhuvudtaget men denna scrub doftade underbart! Kan mycket väl vara så att den inte doftade oliv över huvudtaget, men mitt outvecklade doftsinna kan varken bekräfta eller dementera och ärligt talat bryr jag mig inte för jag gillade doften.

Har testat den en gång än så länge och jag gillade den. Visst den är inte dryg för fem öre, men för 29,50 kr så har man nog råd att köpa flera.

Jag gillade den skarpt, hade kunnat vara liiiite mer riv i den men den fungerade riktigt bra ändå. Huden kändes mjuk och faktiskt inte enn gnutta stram och torr som jag oftast blir efter en dusch så jag antar att den var ganska återfuktande också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!