2010-10-19
 18:36:57

Bok nummer 1 är slut

Det gick fort som tusan att läsa klart bok nummer 1. En julsaga av Charles Dickens.

Det är enligt mig en klassiker som man bara bör ha läst och nu har jag äntligen gjort det. Jag tyckte mycket om den. Visst den är en stor kliche men den är "söt". Jag är ju lite av en sucker för sagor och deras rara slut. Skönt att varva dem med fanatsy och historieböcker vilket är det jag läser oftast annars.
Nästa bok ut i "Bokutmaningen" kommer att bli Emma av Jane Austen. Får vi se om jag gillar den med. Jag älskar filmerna Stolthet och Fördom och Förnuft och känsla så kanske även denna bok av henne kan falla mig på läppen. Vi får se..

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!